duminică, 1 aprilie 2012

7 greşeli făcute la machiaj

Atunci cand m-am gandit la cum ne machinem si ce produse folosim cand ne facem machiajul pentru seara sau zi, nici nu-mi trecea prin cap care ar fi principalele greseli pe care le facem aproape toate. Aveam in gand conturata o mica lista cu greseli de machiaj si lucruri pe care le-am facut in trecut gresit, iar la o mica investigatie printre prietene si cunoscute mi-a venit ideea de a scrie acest articol despre cele 7 greseli frecvente pe care le facem atunci cand aplicam machiajul. Sau cel putin, greseli pe care le-am facut eu si am invatat sa le corectez de-a lungul anilor.

1 . Folosirea unor produse expirate - chiar daca nu toate produsele folosite au termen de expirare, ceea ce nu stim multe este faptul ca acesta exista si timpul de expirare se masoara din momentul in care ati desfacut crema sau produsul de machiaj.

2 . Sprancene pensate prea mult. De cele mai multe ori imi dau fiori, dar si impresia ca persoana respectiva este mult mai batrana decat pare. Un alt argument impotriva pensarii masive a sprancenelor este faptul ca parul, odata cu inaintarea in varsta are tendinta de a nu mai creste.

3 . Sprancene facute cu creionul. In trecut apelam si eu la aceasta tehnica, trecand peste sprancene cu un machiaj facut cu creionul negru, dar am observat ca imaginea mea arata oarecum a "fata dura". Inca folosesc machiajul facut pe sprancene cu creionul, dar prefer o nuanta de maroniu in loc de negru si-l folosesc doar pentru a acoperi "locurile goale" dintre sprancene.

4 . Prea mult eyeliner. Anii de liceu cu make-up excesiv imi dau astazi fiori, mai ales machiajul folosit in zona ochilor - parca eram un raton. Nu eram rockerita si nici emo, dar foloseam din plin creionul de ochi pentru a ingrosa liniile si deasupra si sub ochi.

5 . Prea multa pudra si fond de ten. Recunosc, aveam un ten putin mai "uleios" iar asta ma facea in trecut sa folosesc dupa ce dadeam pe obraji cu fond de ten, pudra din plin. O alta greseala pe care o faceam cand aplicam machiajul era folosirea unor fonduri de ten prea inchise sau prea deschise, uneori facandu-ma sa arat ca o papusa japoneza sau ca venita dupa o sedinta la solar in care mi-am expus prea mult fata la ultraviolete. Pentru folosirea fondului de ten adecvat, sfatul meu este sa gasiti 3 nuante care sunt cel mai apropiate de culoarea pielii voastre. Daca va faceti machiajul intr-o incapere luminata artificial atunci luati o oglinda, iesiti la lumina soarelui si priviti machiajul si fondul de ten aplicat.

6 . Machiaj in pat. Este poate cea mai frecventa greseala pe care puteti sa o faceti - indiferent de cat de tarziu te culci, gaseste 5 minute pentru a-ti curata tenul. Machiajul purtat peste noapte inchid porii pielii si poate duce la iritatii ale pielii.

7 . Produse de machiaj folosite in comun. Imi iubesc prietenele, si in trecut foloseam impreuna aceleasi truse de machiaj si aceleasi produse, dar folosirea in comun a machiajului nu este igienica - poti contamina produsul de machiaj fara intentie. Sfatul meu este un mare NU atunci cand cineva iti cere trusa de machiaj pentru a-si reface linia ochilor sau pudra "nasul".

http://www.fetelamoda.com/articol/8912/top-7-greseli-facute-la-machiaj.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tara Fashion

Fete la Moda - informatia femeii de azi

Fashion and Beauty

Blog @ Stil Feminin