luni, 9 august 2010

Outfit pentru o zi ploioasă

Am purtat acest costum pentru a face cumpărături în jurul Orchard Road , ieri, uitând complet că era sezonului musonic ! Imi place acest costum, dar nu am fost exact dimensionată pentru ploaie , aşa că am rămas în interior cele mai multe ori , în loc. Când este sezonul musonic din Singapore , nu tinde să fie o ploaie marunta constant de la zi la noapte, cu furtuni flash uriaşe între ele. Nu este nici o gluma , si chiar trebuie sa se imbrace adecvat pentru ploaie pentru a vă împiedica de la obtinerea ud şi prinderea o răceală. Voi aminti cu siguranta sa se imbrace pentru o zi ploioasă de data viitoare am capul !


Iată tinuta mea pentru o zi ploioasă de ieri :



Adăugaţi Rundown




•Top: brand necunoscut , achiziţionate de la TopShop Oxford Circus .

•Pantaloni scurţi: Hong Kong

•Tricou: TopShop

•Pantofi: Sonia Rykiel pentru H & M

•În spatele: Haji Lane

Aici sunt sfaturi pentru a -mi cum sa se imbrace pentru ploaie :



1.Purtaţi pantofi acoperite sau pantofi cu platforme inalte. Cred că oricine poate face cea mai mare greşeală atunci când decoraţie pentru ploaie este de a purta sandale şi sfârşesc prin a avea picioarele ude ! pantofi Acoperite împiedica apa murdara de pe asfalt de la anemic în pantofii şi pantofi cu platforme inalte ajuta picioarele de pe bălţi de apă şi noroi ! Am fost bucuros am purtat meu Sonia Rykiel pentru H & M pene . Aş putea plimba printr-o baltă , fără înmuiere picioarele mele. Nu numai ca sunt incomode picioarele ude , ele sunt greu sanitare şi ar putea conduce la infecţii fungice.

2.Purtati o palarie sau cravata parul sus. Ploaia duce la frizziness , parul tau cel mai mare duşman . Pentru a preveni ploaia din parul tau de cotitură într-un frizzball ciufulit , fie fac parul in sus, sau se ascunde sub un capac ! Ascunde parul sub un capac -l împiedică de la obtinerea ud în ploaie , de asemenea. Eu de obicei, parul meu băga sub un Beanie sau cravată -l într -un bun atunci când eu sunt la poziţia afară în ploaie. În afară de a şti cum să se îmbrace pentru ploaie , având grijă de aspectul tău materie , de asemenea!

3.Evitaţi de îmbrăcăminte din lână. Deşi este tentant să scoţi pulover dvs. lână şic în vreme uşor rece , nu vrei să strice pulover pe el ! Amintiţi-vă că lâna se micsoreaza , atunci când este umed. Deci, ar putea fi o idee mai bine să -l păstraţi într-un loc cald si uscat la domiciliu. Să nu mai vorbim de mirosul de lână umed este destul de care aminteşte de cea a unui câine umed. Stiind cum sa se imbrace pentru ploaie este , în esenţă, ştiind ce materiale sunt potrivite pentru vreme. Evita sacoşe din pânză precum şi . Pungi sunt unul dintre primele lucruri la udă , deoarece de obicei neglijează să -l de la un adăpost de ploaie , şi tu chiar nu ar vrea electronice dvs. pentru a obţine ud !

4.Excepţia cazului în care puteţi fi siguri că puteţi să se usuce complet cizmele tale , pentru a evita purtarea piele / pantofi pleather. Ca am menţionat în unul din posturile mele anterioare, Mucegai iubeşte locuri umede să crească pe . Dacă insistaţi pe poartă cizme de ieşire, asiguraţi-vă că uscată este mai mare, folosind un uscator de par setat pe rece . Prea multă căldură de la uscator de par poate topi pleather şi chiar clei utilizat pentru a păstra pantof împreună. în loc să opteze pentru incaltaminte din hidroizolate panza sau chiar cauciuc sau Din PVC .

Acestea sunt toate sfaturile mele pentru cum sa se imbrace pentru ploaie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tara Fashion

Fete la Moda - informatia femeii de azi

Fashion and Beauty

Blog @ Stil Feminin