vineri, 27 august 2010

Shoppingul online este mai des utilizat ?

Shoppingul online este din ce in ce mai utilizat

Acele vanzatoarele nepoliticoase si inghesuiala din fata cabinelor de proba vor intra in curand in istoria modei - la propriu - pentru ca din ce in ce mai multe consumatoare de moda aleg sa iti faca cumparaturile online.

Nisa de e-tail a industriei modei este una din cele cu o crestere puternica, conform unui sondaj de pe piata britanica. Rezultatele acestuia arata ca 97% dintre consumatorii de internet fac cumparaturi online, 36% dintre acestia cumparandu-si imbracaminte. Cifrele arata o crestere de 40% in ultimii doi ani.



Acest entuziasm fata de moda pe internet este partial determinata cultural. Marea Britanie este una din tarile cu un nivel ridicat de acces la internetul de mare viteza- anul 2007 a vazut o inmultire cu 57% a abonamentelor de acest tip, facand internetul convenabil si usor de folosit. Britanicii au de asemenea o puternica traditie de cumparaturi prin catalog, ceea ce de fapt a condus la o schimbare a obiceiurilor de cumparare: de la frunzarirea cataloagelor tiparite la rasfoirea paginilor virtuale.



"Retailerul de imbracaminte cu cea mai mare cota de piata din Marea Britanie si cu prezenta online este Next", spune Lorna Hall, redactorul sef al revistei de specialitate Drapers. "Ceea ce inseamna ca o mare parte din cumparatorii obisnuiti au migrat catre internet."



Sondajul realizat de agentia Nielsen Media Research a concluzionat ca eBay este destinatia cea mai populara pentru cumparaturi, atat de imbracaminte cat si generale - un fapt pe care fondatorul Wikipedia, Jimmy Wales, l-a aflat pe propria piele. Proaspata sa fosta iubita, Rachel Marsden, ii liciteaza hainele pe eBay. Un tricou de-al sau a fost vandut cu 3,226 de dolari.



Una din principalele tendinte este canalizarea nisei de online fashion pe produse de lux, pe masura ce websiteurile semneaza contracte de exclusivitate cu case de moda. La inceputul lunii martie, grupul Yoox a adaugat in portofoliul de situri un noua sectiune de vestimentatie barbateasca de moda, destinata deocamdata cumparatorilor din Statele Unite si din Europa, dar care va fi apoi deschisa in toamna si cumparatorilor din Japonia. Printre brandurile puse in vazare pe TheCorner.com se gasesc Marc Jacobs si Viktor&Rolf. Designerul britanic Hussein Chalayan a ales sa isi prezinte colectia de primavara/ vara 2008 pentru barbati pe siteul principal Yoox.com, un boutique virtual care in 2007 avea circa 3 milioane de vizitatori pe luna.


In februarie 2008, renumitul site de moda Net-a-Porter, fondat in 2000 de Natalie Massenet, a colaborat cu relansata casa de moda Halston pentru a vinde doua dintre modelele colectiei pentru toamna/ iarna 2008, la doar 24 de ora dupa prezentarea acesteia la New York. O rochie-chemise Halston, cu pretul de 775 lire sterline, a fost vanduta in numai 45 de minute. A fost produsul care a doborat recordul rapiditatii in vanzare de la lansarea siteului in urma cu 8 ani. Cumparatoarele interesate de Halston si-au primit hainele chiar a doua zi, cu 5 luni inainte ca acestea sa fie puse in vanzare in magazinele propriu-zise. Multe alte siteuri care vand articole vestimentare semnate de designeri cunoscuti au un succes asemanator. Un alt site britanic, my-wardrobe.com, a anuntat o crestere a vanzarilor de 143% in al doilea an de la lansare.


"Progresul a fost mai rapid decat se asteptau retailerii de imbracaminte de lux", spune Hall."Acestia au crezut ca, din punct de vedere demografic, vizitatorii vor fi tineri dar de fapt sunt cei carora le lipseste timpul liber - iar persoanele cu venituri ridicate au de obicei timpul foarte limitat." In mod anecdotic, se stie despre fondatoarea siteului lastminute.com, Martha Lane-Fox, ca pe vremea cand lucra cate 18 ore pe zi, se loga pe net-a-porter.com pentru a-si cumpara mici rasfaturi. "De asemenea, are de-a face cu dorinta de a nu fi vazut ca cheltuie fatis. Oamenilor nu le place sa fie vazuti ca arunca cu bani in stanga si-n dreapta. Poti cumpara moda scumpa discret, online."



Sarah Curran, fondatoarea siteului My-Wardrobe.com - care vinde zeci de branduri, de la 7 for All Mankind si Aquascutum, la Erotokritos, Orla Kiely si Tom Ford -, avea un boutique in Londra, inainte de a-si deschide siteul in 2006. Intr-un interviu ea declara ca disponibilitatea unor branduri hraneste profitabilitatea unor businessuri din nisa de lux. "E vorba de comoditate. Exista branduri care nu sunt usor de cumparat, decat daca traiesti in apropierea unei metropole cum este Londra sau Leeds. Nu le gasesti in depozitele unor magazine din orasele mai mici. De aceea, avem intotdeauna comenzi mari din zona de Sud-vest si de centru a Angliei", spune Curran. De asemenea, Sarah Curran spune ca majoritatea caselor de moda, anterior reticente fata de comertul pe internet, si-au schimbat atitudinea. "Multe din marcile pe care le-am abordat recent ne-au spus ca isi vor deschide propriile magazine online."


Schimbarea de atitudine din industria modei de lux se extinde dincolo de retail. Prezentarile de moda sunt acum disponibile sub forma unor filmulete pe youtube.com sau pe siteurile respectivelor case de moda. Cuplul britanic din spatele marcii Eley Kishimoto - care de asemenea lucreaza pentru casa frantuzeasca Cacharel - are propriul blog de moda, iar Dior si-a prelansat o linie de bijuterii in lumea virtuala SecondLife.



Penny Martin, redactor-sef al siteului de moda ShowStudio.com, spune: "A fost nevoie de ani buni pentru ca internetul sa nu mai fie un cuvant-paria pentru casele de moda, iar acestea acum recunosc ca a fi online este o chestiune importanta pentru ele. Dovada sta in bugetele pentru media, care sunt transferate de la TV la online. In ultimii doi ani, s-a ajuns la un punct de cotitura in care companiile de lux realizeaza ca nu-si mai pot permite sa stea deoparte. Este o schimbare mult prea profunda."

Shoppingul online la maturitate

marți, 10 august 2010

Look "Lady Danger"

Am purtat aceasta combinatie , îmi place!!
În partea de sus (am pus şosete in umeri ;)) şi dresuri sunt de la Topshop.
Fusta este de la Pennys (Primark) Iniţial am cumpărat-o pentru purtarea sub alte fuste pentru a le face ieşi mai mult, dar am folosit-o pe cont propriu pentru acest aspect.
Lucrul meu preferat este nou lippy meu rosu - Lady Danger. Sunt tari în rujuri este doar cu adevărat fantastic:)


luni, 9 august 2010

Outfit pentru o zi ploioasă

Am purtat acest costum pentru a face cumpărături în jurul Orchard Road , ieri, uitând complet că era sezonului musonic ! Imi place acest costum, dar nu am fost exact dimensionată pentru ploaie , aşa că am rămas în interior cele mai multe ori , în loc. Când este sezonul musonic din Singapore , nu tinde să fie o ploaie marunta constant de la zi la noapte, cu furtuni flash uriaşe între ele. Nu este nici o gluma , si chiar trebuie sa se imbrace adecvat pentru ploaie pentru a vă împiedica de la obtinerea ud şi prinderea o răceală. Voi aminti cu siguranta sa se imbrace pentru o zi ploioasă de data viitoare am capul !


Iată tinuta mea pentru o zi ploioasă de ieri :



Adăugaţi Rundown




•Top: brand necunoscut , achiziţionate de la TopShop Oxford Circus .

•Pantaloni scurţi: Hong Kong

•Tricou: TopShop

•Pantofi: Sonia Rykiel pentru H & M

•În spatele: Haji Lane

Aici sunt sfaturi pentru a -mi cum sa se imbrace pentru ploaie :



1.Purtaţi pantofi acoperite sau pantofi cu platforme inalte. Cred că oricine poate face cea mai mare greşeală atunci când decoraţie pentru ploaie este de a purta sandale şi sfârşesc prin a avea picioarele ude ! pantofi Acoperite împiedica apa murdara de pe asfalt de la anemic în pantofii şi pantofi cu platforme inalte ajuta picioarele de pe bălţi de apă şi noroi ! Am fost bucuros am purtat meu Sonia Rykiel pentru H & M pene . Aş putea plimba printr-o baltă , fără înmuiere picioarele mele. Nu numai ca sunt incomode picioarele ude , ele sunt greu sanitare şi ar putea conduce la infecţii fungice.

2.Purtati o palarie sau cravata parul sus. Ploaia duce la frizziness , parul tau cel mai mare duşman . Pentru a preveni ploaia din parul tau de cotitură într-un frizzball ciufulit , fie fac parul in sus, sau se ascunde sub un capac ! Ascunde parul sub un capac -l împiedică de la obtinerea ud în ploaie , de asemenea. Eu de obicei, parul meu băga sub un Beanie sau cravată -l într -un bun atunci când eu sunt la poziţia afară în ploaie. În afară de a şti cum să se îmbrace pentru ploaie , având grijă de aspectul tău materie , de asemenea!

3.Evitaţi de îmbrăcăminte din lână. Deşi este tentant să scoţi pulover dvs. lână şic în vreme uşor rece , nu vrei să strice pulover pe el ! Amintiţi-vă că lâna se micsoreaza , atunci când este umed. Deci, ar putea fi o idee mai bine să -l păstraţi într-un loc cald si uscat la domiciliu. Să nu mai vorbim de mirosul de lână umed este destul de care aminteşte de cea a unui câine umed. Stiind cum sa se imbrace pentru ploaie este , în esenţă, ştiind ce materiale sunt potrivite pentru vreme. Evita sacoşe din pânză precum şi . Pungi sunt unul dintre primele lucruri la udă , deoarece de obicei neglijează să -l de la un adăpost de ploaie , şi tu chiar nu ar vrea electronice dvs. pentru a obţine ud !

4.Excepţia cazului în care puteţi fi siguri că puteţi să se usuce complet cizmele tale , pentru a evita purtarea piele / pantofi pleather. Ca am menţionat în unul din posturile mele anterioare, Mucegai iubeşte locuri umede să crească pe . Dacă insistaţi pe poartă cizme de ieşire, asiguraţi-vă că uscată este mai mare, folosind un uscator de par setat pe rece . Prea multă căldură de la uscator de par poate topi pleather şi chiar clei utilizat pentru a păstra pantof împreună. în loc să opteze pentru incaltaminte din hidroizolate panza sau chiar cauciuc sau Din PVC .

Acestea sunt toate sfaturile mele pentru cum sa se imbrace pentru ploaie

The geeks are cool

Pe lookbook.nu acest trend - GEEKS - este cel mai bine explicat.Sunt insa doar adolescenti si tineri. Devii utilizator si iti postezi ce look-uri vrei tu, nu neaparat surprins pe strada de altii, dimpotriva. De asta multe dintre poze sunt facute artistic, gandite dinainte.

Tot rasfoind lookbook, dau de ceva timp peste un nou trend caruia nu reusesc sa ii identific radacina: geek style, concretizat in ochelari de tocilar imensi, purtati si de fete, si de baieti. Acum vine intrebarea mea: DE CE???! Ce e atat de stylish in a purta ochelari fake doar de forma, doar de dragul de a-i arata, in conditiile in care iti ocupa jumatate din fata? Nu zic, unora le sta bine, adica unora le sta bine si daca le pui o tigaie in cap, pe bune, dar rolul ramelor astora nu il pricep. Daca ar fi trebuit sa porti ochelari de vedere si ti-ar fi sugerat cineva asemenea rame, i-ai fi dat cu ele in cap.



Tara Fashion

Fete la Moda - informatia femeii de azi

Fashion and Beauty

Blog @ Stil Feminin